marketingcommunicatie Arriva 2014-2020

Strategisch en creatief eindverantwoordelijk

iov. Bex*communicatie.

1 merk, 7 concessies

Arriva is een grote speler in het openbaar vervoer en is actief in 7 concessiegebieden. Elk van deze concessies voert een eigen merk en heeft eigen communicatie. De uitdaging lag niet alleen in het ontwikkelen van campagnes die in elk van deze concessies ingezet kon worden, maar vooral ook in het introduceren vanelementen in vormgeving die ervoor zorgden dat alle communicatie herkenbaar van Arriva is.

120 (deel)campagnes per jaar

Met mijn team leverde ik per jaar meer dan 100 (deel) campagnes op, verspreid over alle concessies en Arriva corporate. Min taak: het ontwikkelen van de corporate huisstij, het opbouwen van de communicatiestrategie en uiteindelijk de creative direction op alle campagnes.

In bovenstaande animatie worden alle highlights van 1 jaar getoond (in dit geval 2018). Om maar aan te geven hoe groot de productie van ons team was..